Fredagen den 13:e

Åker t-bana och solen skiner. Hade mer än gärna spenderat dagen utomhus, kanske tom tagit en sväng på hästryggen. Istället ska jag jobba, som de allra flesta dagar, och dagsljus är något jag bara får drömma om :) Mitt liv är väldigt spännande, ser ut ungefär så här: 8.00 går upp och steker ett ägg, sedan väljer jag något av följande 1. Borsta håret 2. Sminka mig eller 3. Inget av det. 9 gånger av 10 väljs alternativ 3. Sedan spenderar jag ungefär 40 minuter under jord, lyssnar på musik och detta är väl den mysigaste stunden på dagen. Jobbar gör jag mellan 10-19, är hemma igen kl 20 och lagar då mat. Sedan dras jag med ett dåligt samvete resten av kvällen för att jag vet att jag borde träna men jag orkar verkligen inte. Sedan läser jag eller dagdrömmer. Superkul liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback