Samsung galaxy!!

Ja då har jag äntligen lämnat iPhone bakom mig och skaffat den absolut bästa telefonen på marknaden! Den är tydligen så grym att den inte ens går att jämföra med andra telefoner. Happygirl88! Efter 3 dagar hemma håller jag på att dö mer än vanligt. Det enda som är bra i Sthlm är vännerna och möjligtvis baren där Josse arbetar och som man kan stanna till på när man är på väg från jobbet och behöver dricka en öl för att skölja bort de tunga ekonomiska kriserna som hänger över mitt huvud. Vill egentligen vara kvar på Åland hela augusti och bara njuta av livet, ha tid att fundera, reflektera, bara gå runt och göra ingenting! Min farbror skrämde Nisse häromdagen och sa att "Lotten får man aldrig härifrån, det får du räkna med". Jag försökte tona ner det hela men tyvärr är det sant för jag kommer aldrig någonsin njuta av att vara någon annanstans längre än några dagar (förutom Falsterbo) och jag kommer aldrig i hela mitt liv ha landställe någon annanstans och den mannen som beklagar sig eller försöker hindra mig från att vara på Åland kommer tyvärr aldrig mer se dagens ljus. Iaf inte med mig :) Älskar man någonting så mycket som jag älskar Åland kan det aldrig jämföras med en man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback