söndag!

Idag skulle bli en utmärkt dag. Solen skulle skina, jag skulle hitta massvis med saker på loppisen, ta en sväng i skogen och hitta svamp och sedan skulle jag bänka mig framför teven, förslagsvis med en skål popcorn, och titta på sändningen från EM. Men vad händer? Jo det visar sig att det inte sänds något från EM! Detta måste vara ett skämt?! Det sänds från absolut ALLA sporter när det är mästerskap men inte ridning?!?! Börjar bli fett irriterad på att ingen kan se ridning för vad det egentligen är = en sport!
Sedan hittade jag ingenting på loppisen, iaf nästan ingenting och sen efter att ha tittat på när Sarah B slet som ett djur på sitt jobb (stall på galoppen) och käkat asmkt yakiniku så blev jag så trött och fick så ont i huvudet att jag fick gå hem till Sarah B och ligga i hennes soffa i 3 timmar. Tittade på gossip girl säsong 1 så det gick ingen jättestörre nöd på mig iförsig :) Nu firar jag att det är söndag med att äta nudlar i uttvättade mjukisbyxor. Livet är verkligen en fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback