Hej alla mina vänner!

Saker jag gillar: *Malin sover över (trott eller ej)
*Bakis-söndag hos Jullan, kolla på vänner medans Nisse gräddar våfflor
*Ross, chandler, Phoebe, Monica, Joey, Rachel och alla mina vänner. Helt underbara!!!
*Att Em i hoppning har börjat :D JättenördLo
*RGB

Saker jag inte gillar: *När Malin "smaskar" i mitt öra när hon sover
*Att mitt hår tovat ihop sig till en enda stor kaotisk hårboll. Inte kul.
*Och nu till en sak som jag verkligen inte gillar, eller förstår: Varför är tjejer så otrevliga mot andra tjejer?!
Jag, och alla mina vänner, är alltid trevliga mot andra tjejer (om de inte är idioter). I grund och botten är jag iaf trevlig mot tjejer men jag blir alltid lika besviken när tjejerna är otrevliga tillbaka. Varför varför varför klarar tjejer inte av andra tjejer?!
Själv ser jag det alltid som att tjejerna inte klarar av att inte få all uppmärksamhet själva, att de bara är osäkra och ja allmänt korkade.
Även fast jag inser att det är dessa otrevliga tjejer som det är fel på så kan jag ändå inte låta bli att bli lite ledsen. Malin har dock sagt några kloka ord till mig: orka bry sig, dom är ju pisstråkiga ändå! Och det har hon helt rätt i men jag vill få folk att fatta vad man förlorar på att vara sån här! Jag vill säga till de tråkiga människorna som inte klarar av att vara trevliga att "jag förstår om du kanske känner dig lite hotad för att jag (och mina vänner) råkar vara i princip de roligaste tjejerna som finns men vi är inte dom som är dom, du får gärna joina oss, vi är generösa nog att låta andra vara lika roliga (blir t.om glada) och du kommer inte ångra dig för du kommer ha roligare än vad du någonsin tidigare haft". Om man inte är pisstråkig själv och inte kan uppskatta roligheter förstås.
Varför kan människor bara inte förstå hur mycket mer glädje man får av att vara öppen mot folk istället för att sitta och vara tjurig hela kvällen. Gemenskap är underbart!
Så sluta tjura och sluta stick knivar i ryggen!!!! It hurts!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback