Woooho

Den här dagen kommer bli så extremt asanive för solen skiner och det ska bli plusgrader :) Är just nu på väg till min pappas jobb där jag tänkte hjälpa till lite medans jag pluggar. Sen ska jag skynda mig hem för att hinna åka skidor i detta fantastiska väder och så måste jag börja packa ihop mitt rum för vi flyttar ut den här månaden. Vart är ännu oklart, jag har föreslagit en hästbuss men mamma tyckte att det var orealistiskt att bo i en hästbuss. Själv tycker jag att det är en alldeles utmärkt idé, ett rullande hem liksom :) nej men helt ärligt så tycker jag att det är rätt skönt att vi inte har köpt något, jag vill känna mig fri som en fågel och därför har jag också bestämt mig för att slänga ut mkt prylar så att allt jag äger får plats i en väska. Lätt packning till södra Sverige liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback