trött

Dricker kaffe i ett desperat behov av att vakna upp lite. Är trött efter helgen, sov typ 4-8 i fredagsnatt och som sagt gick jag upp 04.30 igår. Dock så var det en bra dag, kallt som vanligt i heby men solen kom fram och stekte lite och hästarna var söta. Träffade även på lite roligt folk att prata med och faktiskt så var jag en ganska så okej hästskötare. När vi var yngre och var hästskötare så var jag en väldigt dålig hästskötare för så fort vi kom fram till tävlingsplatsen drog jag iväg, köpte en påse chips och satte mig och kollade på tävlingarna slash pratade med folk. Mkt roligare än att gå runt med nån himla häst! Tyvärr så blev ju både ryttaren och den av mina kompisar som istället fick vara hästskötare åt min häst lite sura, minns en tävling i hufvudsta då Sara H och jag hittat ett utmärkt ställe för att äta chips på och satt där exakt hela dagen och Elin K fick gå runt med Diego i 3 timmar. Som det kan gå! Men det var iaf ett utmärkt sätt att få skjuts till tävlingen på! Efter ett tag så fick jag inte vara hästskötare längre, alla sa nej men som tur var hade cami star en minibuss så jag fick skjuts ändå :)
Imorse har jag varit på spinning. Det var helt stört jobbigt och jag trodde jag skulle dö. Så här i efterhand känner jag mig inte ens trött i benen vilket betyder att jag inte körde så hårt som jag skulle ha kunnat. Dumma mig!
Imorrn ska jag på arbetsintervju. Väldigt spännande va? Det är ett riktigt toppjobb, jag kommer vara med att bygga sveriges framtid om jag får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback