svårt

Håller på att plocka ihop saker i mitt rum och samtidigt sortera ut lite för alltså jag har för mkt prylar, är typ som ett museeum. Men nu så inser jag det underbara med att bara göra sig av med prylar. Fast det är ändå så himla svårt för jag gillar ju sakerna! Skulle behöva Julia G´s styrka för att göra det här, hon kan typ slänga ut saker till höger och vänster utan att vara det minsta sentimental. Min lösning på problemet kan bli att bjuda in en jury som sitter i min säng och säger spara eller släng. Catta tvingade mig en gång att sortera ut saker och det var ju en bra idé bara det att jag efter en timma bara hittat ett pyttelitet ljus som jag kunde tänka mig att slänga ut.
Något som jag också ska ta tag i mitt lite hårdare tag är träning och matvanor för idag på gymmet insåg jag att jag gått upp 5 kg sen sommaren. Visste iförsig det men har inte fått det helt bekräftat eftersom jag undvikit vågen och det är ju lätt att förtränga :) Men nu blir det alltså hårdare tag! Idag har jag då först gymmet tills jag blev helt jättesvettig och ikväll ska jag även åka skidor. Har även tvingat mig själv att handla massvis med nyttig mat (har även tvingat i mig av den). Kan tycka att det är väldigt jättesoft att ligga i soffan och äta godis men i längden är det inte värt det, man vill ju vara snygg och nöjd med sig själv liksom! Men jag kommer aldrig satsa på size 0, det är det inte värt.
Imorgon fredag kommer jag ha en rätt så fullspäckat dag, börjar med något jag har längtat efter HELA veckan nämligen att rida! Ska ta hand om Iggepop och rida ut och galoppera i solen vilket kan vara det bästa som finns på denna jord! Sen så ska mamma hjälpa mig med att jobbigt skolarbete och sen ska jag, Johan och Josse leka på Djursholmsridklubb. Hemma bra, stallet bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback