Hejsvejs

Har precis varit och hälsat på Nils i Huddinge. Han har nämligen blivit vegan och flyttat in i ett vegankollektiv. Jag hade päls på mig. Ska strax meata upp Mal i hornstull och gå på bolaget. Sen ska vi hem till Pat da jockey och festa. It's da gang liksom! Ska bli kul såklart! Kul har jag också på jobbet, tiden bara springer iväg, hinner knappt ens tänka på att äta lunch och sånt. Det har kommit fram att platschefen rider så det kan ju inte vara annat än bra liksom! Måste fråga henne vad hon har för sadel! Går runt hela dagarna och drömmer om min älskade butet <3 drömmer även om att köpa tillbaka min älsklings killerbitch Catja. Ni märker ju att det inte är bra tankar som ryms i min hjärna.... Help me! Och vad ska jag äta till middag? Blodig biff eller vadå?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback