Hej Lördag!

Idag vaknade jag tidigt, kvart i åtta. Tog det väldigt lugnt igår och myste hos Sarah B. Det var verkligen kjamgott <3 Men ändå har jag en klump i magen för jag känner att livet bara springer förbi, snart är jag gammal och grå och har inte ork eller lust att festa. Så varför festar jag inte mer nu istället för att göra sånt jag kan göra senare i livet? Jag går inte ens ut 1 gång i veckan längre! Och det har funnits helger som har varit helt vita!! Att man inte dricker alkohol är visserligen bara hälsosamt men att gå ut och ha kul förlänger också livet tror jag! Men jaja inga mer filosofiska livsfrågor! När jag gick upp så tidigt gick jag iaf till Ica och köpte grapefrukt. Klädd i min nya joggingdräkt såg jag mkt sportig ut. Sen har jag sorterat grejer och samtidigt bakat en kaka som jag ska ha med ikväll, ska nämligen på fest @spongans. Ska även ut och power Walka idag i det underbara vädret. Saknar bara lite promenadsällskap...

Kommentarer
Postat av: Edvinnatalie

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback