Heeeeej

Är det någon som undrar vad jag har gjort i en vecka?'
Antagligen är det ingen som undrar men kan berätta iaf för just den här veckan har det faktiskt hänt något!

Förra helgen var jag på läkarfest. Jag, Heddan och Jobe blev utslängda. Det såg ut så här på vägen dit så det är inte jättekonstigt att det spårade ur lite...



Skrev sedan ett gulligt inlägg här tillägnat Nils eftersom han var ansvarig på festen (och speciellt för vakterna) och jag kände väl att han är en ganska tålmodig pvän och förtjänade lite kärlek. Det gör han iförsig alltid för han är superduper gullig :D Men många var det som undrade vad som hänt, om jag fått nån jättedyr present eller blivit hotad till livet och därför skrev detta gulliga inlägg men nej svaret är att jag för en gångs skull kände för att skriva rakt från hjärtat. Hihihihihihihii
Mer i veckan har jag tränat, gjort av med osköna summor pengar på frisör som inte ens blev bra och varit på Åland och serverat skumpa när sjukhuset som min mamma är chef på hade invigning. Har även provjobbat på ett känt café och fått jobb. Wiiiie :D
Har varit oroligt charmig hela veckan, planerar att fortsätta med det.
Men först ska jag plugga, sen ska jag åka hem till Nisse i kbyn och åka skidor och äta jättegod mat (hoppas iaf).
Längtar längtar längtar tills senare delar av denna vecka för det händer nåt jättejättejättekul då :D:D:D Överlycklig!
Längtar även till 1 April för då ska vi till fjällen i en vecka och jag ska åka så mkt skidor tills jag knappt kan stå upp i mina nya skidkläder! Är så lycklig över dom även om det var ett totalt onödigt köp men kärlek ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback