Gud så jobbigt

Min mobil går varken att ringa eller smsa ifrån, har glömt att betala räkningen. Och jag är hemlös sedan 1 dag tillbaka och har inte sovit på flera dagar typ. Vi har fett mkt kvar att flytta, kör runt och kånkar lådor till alla möjliga ställen hela dagarna. Går upp typ kl. 6 och flyttar hela dagen och sen jobbar jag 15-22.30. Sa ju att jag är sjukt trött! Ändå kan jag inte sova när jag väl får eller igår somnade jag iförsig på roslagsbanan mitt på dagen och det var såååå underbart skönt ska ni veta! Är ganska nöjd trots detta och trots att jag är hemlös. Har dock gjort en lista över saker jag skulle vilja hinna med som absolut inte hinns med:
*Gå till gymmet
*Träffa Cattap och Spongan (kan möjligtvis hinnas med torsdag efter kl. 15 men bara möjligtvis) Ring mig tjejer!
*Titta på tv/film. Får alltid sug efter det när jag inte hinner.
*Plugga till högskoleprovet vill jag kanske inte men jag MÅSTE! Kommer aldrig hinna det.
*Bjuda Sarah B på chailatte
*Träffa min älskade Cristoffer Rådman och ha OC-marathon!

Men snart åker vi till fjällen iaf, på lördag, och det blir underbart :)
Nu måste jag kila! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback