ShiiieeT

Vilken sommar alltså! Och det bästa är att den inte är slut än! Falsterbo var så klart sjukt bra. Hur skulle det inte kunna vara bra? Det stället plus Malin smedman framhäver verkligen mina allra bästa sidor <3 Tänk att när man känner sig lite förvirrad och tänker "vad finns mer i livet för mig" ja då behöver jag bara umgås med Malin, ha lite öl och lite softa människor runt omkring och allt faller på plats och jag inser att livet har mkt fantastiska saker kvar att bjuda. Att driva med livet är underbart! Sista kvällen avslutades med en utslängning efter att ha lekt inte nudda mark på borden och skrikit "jag tänker bajsa i den här blomkrukan". Sjukt omoget men vem fan bryr sig när man rider på en elefant?! Inte båtklubben iaf... I lördags var vi på en sommarfest i brottby (ångest) men det var kul faktiskt, bråkade bara med en person som kallade oss slampor från åkersberga. Valle gick 1,4 mil för att komma dit och köra hem bilen. Älskade walle!! Den här veckan har jag varit på Åland (otippat). När jag kom hit föreslog mamma att vi skulle gå till knorring och äta jägarsmörgås och jag var så lycklig då för ett restaurangbesök var allt jag kunde önska mig. Sen regnade det galet men det var helt underbart!! Varmt och helt ja alltså magiskt! Åkte sen ner till vårt land, badade och solade med Kajsa, kollade på det somrigaste av allt: morden i midsummer och sen på onsdagen gick jag till farmor och farfar och låg naken på bryggan. Tur att ingen såg. Sen visade farfar att han är en mkt bra farfar när han säger: nu åker vi och äter ålandspannkaka! Och så åkte vi. Gillar handlingskraftiga människor och såna som mig som också vill att man ska göra saker på än gång! Sen ville farmor åka till kyrkogården och då trodde jag att jag skulle dö för det tar oändligt lång tid men farfar började kallsvettas och fick samma panikfyllda blick som jag så vi slapp. Tack Gud! Efter detta så åkte Kajsa och jag till stan och åt (vägrar laga mat) och gick på modevisning. Och idag insåg jag att jag läst ut 5 böcker på en vecka och att jag inte hade fler med mig så jag åkte hem. Ska på festival med de mest fantastiska människorna på denna jord! Återvänder till Åland på söndag för ett fortsatt liv i paradiset! Fy sjutton va osammanhängde det här är men alltså i min hjärna låter allt som jag tänker som ljuv musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback