Bitterhet

Jag är sällan så här bitter men alltså efter att ha färdats över Ålands hav (för 10:e gången denna sommar) med en färja fullproppad med överviktiga white trash-familjer som åker fram och tillbaka för att handla billig sprit och limpor med cigg så känner jag mig inte bara bitter utan typ fett bitter! Kan ni inte snälla försöka skaffa er ett liv, iaf ett roligare sommarnöje, så att vi vanliga människor som faktiskt måste åka med båten kan få ett behagligare liv? Strunta i att gå upp och klä upp er i de finaste kläderna ni har (som ser ut att vara inköpta i typ Belgrad) och strunta i att smeta på er äcklig ögonskugga på hela ögonlocket för ögobskuggan dog 1999. Tror inte ens att geri halliwell använde det sin sista tid i spice girls. Och så skiter ni att släpa med er era lönfeta män och ungarna som bara är i vägen och så gör ni något roligare än spelar upp 200 spänn i en värdelös spelautomat. Iaf kan det väl sluta gå chartrade bussar från Bohuslän! Och var fan ligger Bohuslän egentligen? Men ni stackare från Norrtälje ska väl fortfarande få något att göra så ni kanske ändå kan åka nån gång då och då. Det håller ju priserna nere och det är ibland ett litet nöje att se alla brudar iförda alldeles för tighta Gina tricot-klänningar och högklackat som att det skulle vara det största som någonsin hänt. Nu står förresten ett helt gäng från gissningsvis hallstavik och skriker OjOjOjojojoj ja ni vet ju vad jag menar, typ studentflak. Melina hade definitivt dött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback