wiiiiiiiiieeeehooooooo

Hade en askul kväll " los teglos i lördags! var länge sen sist faktiskt, tegel är ju inte riktigt vad det en gång har varit om man säger så va! Men iaf så var jag först på Tashens b-day fest och det var trevligt. Åt dock lite för stor mängd ostbollar. Josse och jag snackade lite innan om det här med att festa med måtta och kom fram till att man alltid sett en lyckad kväll som en kväll med spårad fylla och att man goes bananas och gör diverse spårade saker. Det är Mallan och Josse som har lärt mig att festa så jag skyller på dom iaf. Men en lyckad kväll är inte att dricka ett glas vin i paren och ha det trevligt. Hell no vad tråkigt det låter liksom! Exempel på en kväll som anses lyckad i vårt sällskap: Nyår i gbg! Vi ska på en stor fest med middag och allt på nåt ställe i götet, anländer kl. 20.00 för middag och kan knappt stå på benen (alla andra är tydligen nyktra). Efter diverse sjuka grejer (faktiskt lite spårade även i våra mått mätt) så är vi alla, Spoon, Mallan, Jullan, Josse, Jag utslängda innan klockan är 21.00

Förberedelse




vi drar tillbaka till hotellet, finner lämpliga grabbar att festa vidare med (också utslängda från festen) och dricker vin på vårt rum:


Det blir dock en rejäl däck för många direkt efter vinet:


Men några av oss fortsätter festen, först på en kille som heter Casanovas hotellrum. Vi imponerar genom att shotta oihågkomlig mängd vodka. Malin lär alla hur man ska gå ner i brygga på dansgolvet. Sen avbryts festen av hotellpersonalen som verkar sura.
Vi hittar då ett helt fotbollslag (12-åringar) och bjuder in dom på rummet och festen är igång igen:


det var en härlig syn för dom som hade vaknade upp ur däcken när rummet var smockat med 12-åringar!
Sen låg vi och garvade ihjäl oss i sängen dagen efter när vi började minnas vad som hänt dagen innan.
Superfunny bunny!
Men åter till tegel i lördags. Vi tog det först rätt lugnt, sen tröttnade vi och tog oss självklart till scenen. Är det någonting som är typiskt för någon av dessa tjejer är det att dom (man) alltid försöker hitta ett ställe som är högre, scen, högtalare, vad som helst för att stå och dansa över alla andra. Attention hoes liksom..
Vi hittade ett lämpligt bord och kvällen övergick i att dansa på bord, rida runt på Heddans höga axlar och tvinga folk att hångla med varandra. Sen så övergick kvällen i rent svineri. Jag, Johan, Josse, Becka dansade internationellt på dansgolvet. Vi höll liksom varandra runt axlarna i en ring och lutade oss framåt och bakåt och med hög fart från vägg till vägg, in i palmer, in i dj-båset och ja antagligen välte vi även omkull människor. Ni förstår att det här var så himla kul, kändes som att jag var i himlen, urinerade (väldigt små mängder) i trosorna två eller tre gånger så kul var det, så jag glömde bort alla människor runt omkring, sorry! Det var liksom bara vi 4 som existerade. Fast någon gång märkte jag ju att folk verkligen flydde från dansgolvet. Höhöhö!Men så klev då en arg vakt in i bilden och förstörde i paradiset. Så det blev en utslängning.. Fast vi lyckades smita, vi kutade ifrån honom och drog in på stora dansgolvet och la oss på golvet mitt i en hög med dansande människor för att gömma oss. Då får både Johan och Josse kön upptryckta i ansiktet och vakten får tag på dom och utslängningen är ett faktum. Josse blir portad på livstid, jag på ett halvår men jag har dock tidigare blivit portad på både halvår och livstid (vilket Josse också måste ha blivit) så jag undrar ju verkligen hur deras rättsystem fungerar!?
Så jäkla trist att man ska bli utslängd bara för att man som dansare håller internationella mått!!!
Sen så såg jag att Heddan skickat sms till mig tidigare när dom kom till tegel och ja alltså ni kan ju läsa själva:



Helt fantastiskt!






Kommentarer
Postat av: Andy

Spårat

2011-01-31 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback