Vackert

Igår såg jag en helt fantastisk klänning i DN, tror jag blev kär:


Det finns inget som kan vara så vackert som klänningar! Ibland när jag ser nån klänning som är extra vacker så gör det nästan lite ont, som den här typ..
Idag så skulle jag egentligen ha jobbat istället för min pappa, har fått lov att göra det nu när han är bortrest och såg verkligen framemot det men nu så blir det ju inget idag pga. dom här himla njurstenarna. Pissigt värre! Men som tur är så har min distanskurs börjat nu så idag jag ska vara rätt flitig med den istället så jag inte behöver göra så mkt resten av veckan. Kursen jag läser är litterär gestaltning och det kommer bli fett kuuuuuuuul


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fin!

2011-01-18 @ 08:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback