Musik

Min musiksmak är verkligen en salig blandning, brukar typ lyssna på lite av varje. På sistone är det dock lite dött med ny musik, lyssnar på samma låtar hela tiden, fast jag älskar dom så det gör inget :) Här kommer alltså lite låtar jag tycker att ni ska lyssna på:

The pretty Reckless - Make me wanna die (favorit)
Sia - I'm in here
B.O.B - ghost in the machine
Robyn - Hang with me Acoustic version
Lasse Berghagen - Längesen
Lisa Ekdahl - Kunde jag vrida tiden tillbaka
Rihanna - Whats my name
Keith Urban - somebody like you (förstår plötsligt vad Nicole Kidman ser i honom) 
Nouvelle Vague - Dance with me
Eskobar - Someone new
Nelly - Just a dream
Steps - 5,6,7,8
Sugarland - Stuck like glue
Willow Smith - whip my hair (hemsk låt men jag hatälskar den)
Pink - fuckin perfect
David Guetta, Rihanna - Who's that chick?
Kanye West - all of the lights
The script - for the first time
Sunny sweeney - from a table away

Ohälsosam blandning av lite gossip girl, ganska mkt från billboard-listan, lite svenskt, lite 90-tal (obligatoriskt för mig) och t.om lite country :) En sak som är lite hemlig slash pinsam är att jag i smyg har börjat lyssna lite på klassisk musik (endast Mozart) men saken är den att jag alltid varit EXTREMT mkt emot den här genren för alla i min familj har alltid lyssnat på klassisk musik och jag har behövt stå ut med detta, t.om släppats med på en opera och hållt på att dö. Är faktiskt lite av ett proffs på att utskilja olika kompositörer eftersom jag behövt höra så mkt på det här och min mamma alltid frågar mig vem det är och då vill man ju svara rätt så att man sedan kan smita undan och slippa höra mer. Har alltid hävdat att jag får huvudvärk av det här och nu vore det ju så himla pinsamt om någon fick reda på att jag lyssnar i smyg, t.om njuter, av musiken jag alltid förbannat. Men någonstans inom mig så har jag alltid vetat att det här skulle ske... Och Mozart är verkligen ett geni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback