Jaaaaaahaa

Vad ska man göra idag då? söka jobb. plugga, träna? Känns olockande just nu. Men måste väl göras. funderar på att ha OC-maraton. Har kommit på hur sjukt bra OC var! Och musiken därifrån är ju bäst, får sjukt glada vibbar i kroppen av den! Seth cohen är ju the shit också!! <3


Tumblr_kyxt2xfc7n1qzbqvao1_500_large

Tumblr_l8ttt8q1mw1qcpylbo1_500_large

Tumblr

Igår så fortsatte det galna utstädandet i vårt hus. Min pappa bad mig att titta igenom typ 200 lådor och slänga lite saker. Efter ett tag så säger jag att jag är klar och att vi nu kan åka till tippen. Då hade jag sorterat ut en sak, ett mimmi pigg gossedjur. Pappa blev varken glad eller imponerad.
Gick också igenom mina gamla skolgrej plus en del annat och jag kom fram till två saker:
1. Jag måste verkligen ha ÄLSKAT hästar! ALLT är hästar, överallt!!
2. Jag var inte ett friskt barn.
Hittade iaf en del roliga "tidningar" jag har skrivit, käppisnytt, mode floda mm. Och roliga brev som jag har skickat ut angående överlevnadskurser och resor till strömmis som jag, Catta, Mallan och Spongan gjorde och även Per B och John. Kul iaf!
Fann också lite gamla protokoll från Musek (mini ungdomssektionen) och alltså precis som jag minns det så var mötena inte så seriösa:

Utan för bild står även att Bent också blir utskickad. Bent var en slajmboll som vi lekte med på vedatiden. Framförallt Peppe Eng hade bra hand om Bent. Men på möten blev han ofta utskickad.


Vi hade kul på mötena iaf! Och vi hade förjäkligt asamega kul på Veda!
Jag slängde mkt skolgrejer men allt från veda-tiden blev kvar. Var ju bästa tiden i livet liksom! Tror seriöst inte att jag någonsin kommer ha så kul igen, för man garvade verkligen varje dag!
Bild på vi som fixade julshowen.


I den här gruppen ingår bara 6 st riktiga vedahängare (resten mobbade vi ut, förlåt!). Raden längst upp minus Ida B och ÅB längst ner till höger är the real peeps. ÅB Loooks like a bitch! <3
Som ni ser var jag fortfarande relativt kort (trea från vänster). Nu är jag lika lång som dom jag står bredvid. På tegel i lördags träffade jag Alle B´s brorsa som undrade "Hur fan gick det till att du blev så stor? du var ju minst i hela världen!" Förstår ju hans undran men jag undrade ju samma sak tillbaka, Jeppe B var ju minikid nr 1!!! Nu är han iaf relativt lång för den av er som vill anteckna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback