I natt

Så drömde jag en dröm om en liten ponnyhäst som kunde hoppa ashöga hinder och skulle nå toppen och jag var ägaren :) problemet var att jag inte hade någon ryttare till ponnyn och när jag vaknade kom jag på en bra affärsidé som någon gärna får sno av mig. Det är ju allmänt känt att jag I framtiden risker att bli en sån där ponnymamma som rattar runt i hela landet i jakten på billiga prisrosetter från hööks, som står dag ut och dag in och mockar hästskit och ryktar, står vid sidan av banan, skriker och gormar att "jag har inte åkt så här långt för att du ska komma tvåa! Antingen vinner du eller så säljer vi hästen" och kanske går jag t.om så långt att jag dopar de andra barnens ponnysar? Btw är det sjukt att det sista är sant! Crazy! Men okej jag kanske blir en lite mer vettig ponnymorsa, så vettig man nu kan va om man sysslar med hästar. Men för att komma till saken så är affärsidén att någon mamma hyr ut sitt barn till såna som mig som inte tänker skaffa sig nån Egen avkomma inom det närmaste men som ändå vill syssla mes elitidrott genom barn. Du har barnet (gärna sött) och jag står för ponnyn plus själva coachningen. Ser gärna rika föräldrar då barnet behöver dyra ridkläder för störst framgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback