I look like crap

Ofta när jag har tråkigt så går jag in på Facebook och skriver en konstig notis eller skriver nåt sjukt på någon av mina vänners Wall. Eller så loggar jag in på mallans och jävlas lite. Fast det är inte så kul eftersom hon vet om att det är jag eftersom jag kan hennes lösenord (vilket är fusk om vi snackar facerapes). Idag så letade jag runt lite efter en del coola eventa att attenda, bara på fejan alltså not irl. Har kört den förr och attendat typ lördag på laroy. I hopp om att någon ska reagera vilket folk verkar ha alldeles för kul för att göra. Only me som är arbetslös och uttråkad.. Hittade iaf typ derby de coureblueblööblööä, nån fransk hästtävling som jag gärna ställer upp i. Om jag joinar typ 100 såna där Konstiga saker så borde ju iaf nån undra vad det är för spännande jag sysslar med och gå in på min blogg!!! Sååååå smart! Förresten så funkar min iphone helt korrekt trots badet igår vilket är helt freaking unbelievable! Nobelpriset i teknik 2011!!! Förresten så måste jag köpa nya jeans för jag har bara ett användbart par, ser ut som en lesbisk ponnyhäst från dom inte allt för fina delarna av Baltikum. Fan vad dum jag var mot ponnysar nu, dom är ju så söta! Men alltså min högsta dröm just nu är typ att misstas för en polsk städerska, då skulle jag liksom bli glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback