hojhojhoj kapten

Idag finns det massor av saker jag borde göra, typ söka jobb, typ träna, typ städa mitt rum, typ lägga upp bilder från nyår och typ skriva något om Cattaps och min singelbarrunda :) Höhö! Catta och jag levde det ljuva singellivet i flera timmar, skedade i min säng och planerade vår vilda singelrunda som skulle gå av stapeln den 1 Januari som passande nog var en lördag :) Men sen kom Nils och singellivet blev inställt och istället ägnade vi dagen åt att ta hand om stackars nils som blivit förgiftad på självaste nyår. Händer nästan alltid honom att någon lägger gift i hans sprit så blir han jättedålig :(



Ja ni ser ju med egna ögon.. Men cp och jag sysslade även med en del mansgöra, typ hämtade pizza, körde bil i snöstorm och skottade min uppfart (bara jag iförsig). Sen så låg vi i min soffa heeeeeeela dagen och kollade på typ 4 filmer. Nu ska jag och josipher till myrorna hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback