Här sitter jag

Och inser det fina med att gå upp väldigt mkt tidigare än vad man behöver! Då kan man först äta frukost väääldigt segt och lyssna lite på radio, klä på sig och sen titta på klockan och inse att man har 45 minuter kvar innan man ens måste gå! Sen tittar man kanske precis som jag i spegeln och inser att man har två inte så vackra finnar som skriker pubertet och man tänker lite snabbt att det är ändå en väldig tur att man är så sent utvecklad att man fick sin första finne i 20-års åldern. För hade jag varit typ 14 hade jag definitivt sminkat över finnarna på ett osmickrande sätt och närmast liknant en orange brandbil eller möjligen en morot. Inte kul! Dessutom hade jag ju inte fått mitt smeknamn (dj) BABY Lo!
Nu så är det visst bara 25 minuter kvar tills jag måste gå *stressad*. Iförsig har jag ingen exakt tid att passa men har bestämt mig för att droppa in vid 9 idag, man kan ju säga att det typ är första dagen på jobbet :) Är lite nervös bara, när jag var där sist och jobbade så var ju min pappa där också för att skydda mig och täcka upp alla mina misstag men nu så befinner han sig aldelles för långt bort för att kunna göra detta och då vet man aldrig hur det kan gå. Min farbror är där så hoppas han är snäll mot mig, eller så vore det bäst om han körde järnet med mig och lät mig slita som en gris!? Detta är i allafall en helt öppen dag, vet inte alls vad denna dag har att bjuda!
Däremot vet jag att jag fick ett akut sug efter att pyssla med en del grejer som enbart kan göras hemifrån:
*Läsa Fantomen
*Spela the sims
*Titta på Pearl Harbour
*Äta blodpudding

Jag måste verkligen skynda mig hem så att jag hinner med allt innan man ska upp igen och jobba. Livet som heltidsarbetande är verkligen inte humant! Måste gå till gymmet också.... Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback