Go flashback!

apropå det jag precis skrev här nedan om min Panda så tänkte jag ändå att jag måste kolla upp det här med Pandor för den ser ju ut som en björn och nån björn vill jag verkligen inte dela säng med (Såvida det inte är Björn Bjärtifer S vi snackar om höhö ;)! När jag googlar detta får jag upp en intressant diskusionstråd på flashback, kommer då på att detta hänt mig ofta den senaste tiden när jag velat ta reda på något och ja jag tycker nog att flashback börjar bli det nya wikipedia. Man får ju läsa om det ur lite fler synvinklar, och har man riktig tur hamnar man mitt i ett hetsigt bråk. Men svaret på om pandan är farlig blir alltså enligt denna flashback-tråd både ja och nej för det råder tydligen väldigt delade meningar om detta. Svårt att veta vem som har rätt då jag känner att ingen av dessa flashback-anhängare är riktiga panda-experter men har fått fram några vettiga saker:
*Den ser snäll ut men är ett rovdjur = klappa inte!
*Tydligen är den också vegetarian vilket inte gör den till ett rovdjur *förvirrad*
*Om du möter en Panda, vad du än gör, se för guds skull inte ut som bambu (dom äter tydligen bambu)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback