Då var det lördag igen!

Funderar på vad jag ska göra, alternativen är kanske inte jättemånga men antingen så ska jag spela lite the sims (nörd) och samtidigt kolla på damernas störtlopp och skidskyttet. Eller så borde jag röra på mig, ska ju gå ner 5 kg i vikt eftersom jag blivit lite småtjock under vintern. Alternativ 3 är att åka till älvsjö och gå på formex-mässan som är en sjukt stor mässa för typ design och inredning. Enbart för branschfolk men det är väl jag?! Som Josse B påpekade igår så är jag alltid i branschen, vad branschen än är. Nä men faktiskt så råkar Nisses mamma va i branschen, typ iaf. Inredning är ju något som är väldigt kul tycker jag och faktiskt så är det så att jag kommit in på en utbildning eller kurs eller vad man nu ska kalla det som är en grundläggande utbildning i inredning och design. Det var nämligen så att jag en dag förra veckan kom på att jag ville gå på en dekoratörsutbildning men den var full :( Inte så konstigt när man kommer på att man vill gå efter att utbildningen startat. Skit också liksom! Men så fick jag plats på inredningsgrejen istället. Fast det blir nog tyvärr inget för det är inte studiemedelsberättigat och kostar rätt mkt så kanske måste spara lite på pengarna tills jag hittar något som jag verkligen vill läsa. Men det hade varit askul...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback