Chockad

Just nu är jag förvirrad, smått chockad t.om för för någon timme sen kom Charles förbi mig bara för att vara så supergullig och lämna salami till mig. Som han från början varit så gullig och gett mig. Och så var han ännu superdupermys gulligare när han hade lagt ner extra mkt salamikorv. Dessutom var han väldigt fin idag och jag kom på mig själv med att undra hur han lyckas förbli singel. Han är dessutom en svärmorsdröm! Eller iaf idag, ibland är han ett monster. Men det är inte bara Crille som har visat sig ha andra sidor, jag själv visade prov på detta i onsdags när vi kollade på GG. Om du inte sett senaste avsnittet så råder jag dig att sluta läsa nu för annars avslöjar jag för mkt. Iaf, som ni alla vet är jag ett troget chuck/Blair fan och jag hatar Dan Humphrey men sist kom jag på mig själv med att tycka att han var väldigt fin och så kände jag också att Blair kanske skulle skita i svinet Chuck Bass och ta Dan. Så han kan stötta och älska henne och få henne att känna sig säker och förevigt älskad. Stå vid den framgångsrika kvinnans sida i ur och skur. Och Basshole kan se och lära sig hur man behandlar en kvinna! Dessutom Kan jag inte komma över att han bhandlade Blair som luft efter att han kommit hem från Paris. Ja ni fattar att både Crille och jag vart chockade, vad har hänt med mig?

Kommentarer
Postat av: Charles

Chock!

2011-01-29 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback