Run to the hills

Igår så var Crille och jag ute på lite äventyr. Okej äventyr var kanske lite att ta i men vi åt pizza iaf, höhöhö.
Hade ju kunnat vara en date om det inte var så att vi är de bästaste av vänner. Kom precis på att jag har känt Crille i 9 år! Sjukt!
Sen drog vi iaf med min bil för att hitta en enslig plats där vi skulle kolla på gossip girl. Vi åkte in på en jätteläskig grusväg i skogen. Ganska snart kommer vi till en 20 meter lång backe som var rätt brant. Och sjukt isig. Vi kom inte hela vägen upp och då hade vi problem för när man bakar nerför en sån brant backe vill man ju gärna bromsa lite men det var så isigt så bilen bara gled och då blir det ju värre när man bromsar. Snabbt var jag tvungen att bestämma mig för om jag skulle släppa på bromsen men då hade vi ju lika gärna kunnat hamna i diket med väääääldigt hög fart. Istället så körde vi rätt in i en snöhög i mitten av backen och där satt vi fast. Crilles briljanta idé var att han skulle putta på bilen uppför backen men liksom ja det finns en massa bra saker att säga om Crille men att putta bilar uppför branta backar är inte en av hans främsta egenskaper. Så istället tog jag fram en spade och gjorde en väldigt fin anordning med snö i diket som gjorde att vi kunde backa bilen mot diket och svänga runt. Tur att man är så himla bra på såna där saker alltså! Jag kan t.om byta däck *stolt*
Förresten så var det en gubbe i bil som var läskig och stannade oss och undrade vad vi skulle göra där (vägen var tydligen privat). Jag inser att han verkligen måste tro att vi ska bil-hångla så jag drar till med att vi ska spela in en film och så får jag ännu snuskigare tankar i min hjärna. Plågsamt värre!
Men sen kollade vi iaf på gossip girl och min sinnesförvirrning förra veckan angående Dan och Blair, att dom skulle vara ett fint par, är såååååååå freaking over!! Det kommer alltid vara Chuck & Blair!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback