Hej!

Åland var kul! Det var ett litet otippat gäng som drog dit kan man kanske tycka, men det var typ en bra grund med riktiga uddaferrivalare (heddan, crille, sassa, Lo) och sen 3 till lyckligt utvalda. Hela resan började med att Sassa och Pat försov sig vilket iförsig är förståeligt eftersom vi hämtade upp dom klockan 7 och det här är alltså paret som sover till typ 1 varje dag om jag fattat rätt! När vi stod där och väntade så kom Sassa aldrig ut och då så Pat att hon höll på att platta håret! Då blir man ju minst sagt galen!!! Färjan väntar ju inte direkt för att Sarkas hår måste plattas! Vi hann iaf men typiskt Sarre :) Hon hade även på sig en rysk päls vilket jag såklart uppskattade. Hon påminde mig även om mitt forna jag (som jag saknar lite) när hon påpekade att hon tog pälsen och tänkte att det här kommer Lo gilla och när vi snackade barnnamn, inte för att någon ska skaffa men ändå, så sa Sassa att mina barn kommer ju få väldigt snobbiga namn. Och så påminde hon mig om att jag gillar att klä mig som en glamourös fotbollsfru. Vad har hänt med mig nu då? Jag är ju värsta bohemen typ. Måste bli ändring på det!
Alla som var med fick också fina smeknamn: Jag = Titti Fox (cooolt), Sarre = Aurora Emille, Crille = Love Linblå, Cp= Engla Lee, Heddan = Mitchell, Nisse = Arash, Pat = Dick Pitt.
Heddan blev ganska berusad bara så att ni vet. Jag blev sur för jag förlorade i spel.
Dagen efter så var tyvärr några tvugna att åka hem tidigt men alltså det var helt amazing väder och Nisse och jag grillade korv på bryggan



Ja ni ser ju själva hur asasoft det är! Love it! Sen så var vi även över till Kajsa och co och drack kaffe och pratade (mkt kanske?). När det är så här fint väder kan man ju inte ens längta till sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback