Fy fan

Egentligen funkar det rätt bra att inte göra någonting, att inte ha några framtidsplaner osv. Egentlgen skulle jag nog ändå vilja göra något men liksom allt är typ tråkigt! Det är nog mer det än att jag är lat. Jag kan verkligen ha svårt att intressera mig för saker, samma känsla som att jag ofta finner andra människor otroligt ointressanta, gäspar typ när jag måste prata med folk. Ja så ego är jag, att bara jag själv intresserar mig! Kanske Överdriver lite nu men alltså jag är verkligen less på allt just nu! Försöker handla kläder och allt ser ut som nåt en white trash-brud från Norrtälje skulle sätta på sig! Fyyyy liksom! Och mina kläder ser ut som nåt en hippiebonde från kårsta skulle ha på sig. Suck liksom! Är jättebitter just nu som ni kanske hör men kan iaf glädja mig pyttelite för att jag inte bor i typ Norrtälje eller typ Huddinge för då skulle man va WT resten av livet! Hatar WT bara så att ni vet alla Wt-idioter! Nu funderar jag faktiskt på att göra någonting för tidigare idag gav jag upp allt jag håller på med och la mig ner och tyckte synd om mig själv i flera timmar. Det är egentligen inte mig det är fel på utan världen runt omkring! Så nu ska jag hem till Sarre och kolla på hennes nya läppar men först en sväng förbi gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback