Alltså på allvar

jag vill typ bara lägga mig ner och dööööööö just nu! Den här asfjärtiga kursen jag läser (litterär gestaltning) är inte bara det tråkigaste jag någonsin gjort (om man räknar bort naturkunskap plus en del andra ämnen) men alltså sitta och skriva dikter liksom!! På beställning? Vilken idiot sysslar med sånt!? Och läraren är FETT jobbig, tror hon att jag är nån emo-människa som sitter hemma på mitt rum i mörkret och skriver deprimerande dikter eller?
I ett sånt här ögonblick önskar jag mer än någonsin att min pappa var maffiaboss. Då skulle hon få det rätt så jobbigt, det kan jag lova! Och så skulle jag få MVG :)
Idag är iaf dagen som jag verkligen har insett att jag passar bäst som typ städerska.
Är verkligen inget läshuvud och jag kan liksom inte fatta varför??? För min brorsa är det största läshuvudet som finns på denna jord!!?? Han kanske fick allt av det så blev inget kvar till mig? Eller så är jag bara lat höhöhö

Men nu har jag i allafall 2 val, antingen så slutar jag den här dumma kursen och lägger mig och grinar. Då är jag en riktig loser och det vill jag inte så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och jobba sjukt mkt hårdare än innan. En annan anledning till att jag vägrar att ge upp är för att jag plågat mig själv och läst brott och straff på två dagar. Har jag tagit mig igenom den där idiotiska boken så ska det fan vara till nån nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback