Alla hjärtans dag!

Funderar lite på hur en helt perfekt alla hjärtans dag skulle se ut, vad som vore perfekt att få osv. Det första som poppar upp i huvudet när jag tänker på perfekt kväll är en fjällstuga, kall öl, lite snacks, en bastu och en mör kropp. Men det har inget med alla hjärtans dag att göra, det är bara mitt skidsug som sätter in. För att få mig på fall den 14:e krävs kanske iförsig inte så jättemkt, har aldrig varit den som är den och så måste man ju hålla fötterna på jorden. Man får inse att det inte är realistiskt att förvänta sig att dvägar knackar på dörren och skjuter kärlekspilar hej vilt, att det inte blir nåt häst och vagn-åkande i romantiskt vinterlandskap eller att man får en sån där megastor Nallebjörn för typ 2000 spänn. Dock tycker jag att man kan få en liten nallebjörn iaf :) älskar nämligen gossedjur! Men hatar larvigt tjafs som blommor och sånt, gossedjur is the shit! Men det mest romantiska jag kan komma på just nu är att någon köper slash laddar ner min absoluta favoritfilm (hemligt vilken det är). Har nämligen haft 2 uppsättningar av just denna film så att jag aldrig skulle hamna i en nödsituation men nu är BÅDA borta!!! Panik!! Så det vore galet romantiskt om jag skulle få en ny :) Angående maten skulle det perfekta vara krabba och musselsoppa. Älskar skaldjur!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har själv sagt till fredrik att jag förväntar mig rosor,middag eller något annat fint på alla hjärtans dag. Annars tänker jag beställa 10 rosor till mig själv och bli lika glad ändå. Men håller ändå tummarna på att fredrik iaf ska planera något,behöver inte kanske vara en middag,men att han bara skulle t.ex. städa mitt rum, göra ett fult kort eller vad som hellst som han har lagt ner lite tanke på. Men det fredrik svarade på när jag sa dethär var: "jag är inte atte andresson"(vår kompis som köper allt till sin flickvän janina)

Så jag for väll fortsätta drömma!



Hoppas allt är bra med dig annars,och jag håller tummarna på att du hittar dina sweet home alabama- filmer ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback