Hejsvejs

Jag har inte bloggat på år och dag och det är antagligen typ en person som kommer läsa det här men jag skriver ändå!
Sommaren är typ slut, sorgligt men sant, och jag har lämnat Åland och åkt hem. Totalt var jag där en månad och det var sjukt skönt, kände verkligen hur jag fick en del energi och inspiration att ta tag i saker och ting. Här hemma i stan igen längtar jag tillbaka, det gör som vanligt lite ont i hjärtat när jag tänker på det. Men det är kul här hemma med, igår lekte jag med Mallan och vi drack öl med Manton på tegel och sen stannade vi kvar ett tag till och röjde runt lite granna. Minst 3 stycken trodde att jag och Malin hade knarkat och vägrade tro oss när vi sa att vi inte hade det. Vi måste verkligen vara jätteroliga! Träffade även två dudes från åkersberga som viskade till varandra: Dom är hippies, dom jobbar för green peace. Bättre än att bli tagen för en åberga-bo iaf :)
Sen fortsatte "green peace" (gruppnamn) att dricka öl. Jag snodde även öl i från gratisbaren, rökrutan men det tyckte malin var en dålig idé eftersom vi kände den här ölägarens syrra men då sa jag några visdomens ord: "båtklubben skiter fullständigt i att vi dricker upp den här ölen och det gör förmodligen alla gudar också".
Det skiter väl båtklubben i är ett bra uttryck, lite oklart vem som kom på det men TobbeK brukar dra den och alltså båtklubben lär ju skita i det mesta som inte har med båtar att göra så det är ett väldigt användbart uttryck. Hade svinkul på dansgolvet med Mallan and Dallas, vi sjöng med i varenda låt med orden: blod, blod, mensblod osv (anpassat efter melodierna på ett VÄLDIGT bra sätt) Och så gjorde vi med armarna så att det såg ut som det rann mensblod mellan benen. Garvade asmkt, lite svårt att beskriva exakt hur roligt det var. Men härligt att Mogna klubben var framme igen vaaa! Sen så hällde Dallas och jag drinkar på varandra och sen var det dags att gå hem. Vaknade upp med malibu cola insmetat i hela håret och det kändes fantastiskt!
Hoppas på flera roliga kvällar inom det närmaste, förhoppningsvis redan på lördag för då har vi kräftskiva!
Förresten så måste jag släppa en liten "bomb" håller på att skriva en sjukt bra bok just nu, det är typ som en blogg fast lite mer avslöjande. Allt jag inte kan skriva här om andra människor, i rädsla för att bli hatad, skrivs istället i boken. Maila mig om du vill ha en upplaga, kanske bara kommer ha en så det blir först till kvarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback