Ny vecka!

Förr i tiden avskydde jag söndagskvällar för de var så ångestfyllda för att helgen var slut och det var dags för skola igen (antar att dom flesta känner igen sig). Nu förtiden gillar jag söndagskvällar och jag gillar måndagar och tisdagar och onsdagar och ja jag gillar alla dagar i veckan! Fast jag hade inte gillat det om jag hade haft ett heltidsjobb och tråkiga dagsrutiner, fyyyyyyyyy! Det är någonting jag faktiskt vet, att jag inte vill ha tråkiga vardagar fyllda med tråkiga rutiner. Vill inte heller ha ett arbete som gör att jag måste vara på exakt samma plats typ 8-17 varje dag. Fy fabian vad tråkigt det låter!
Nu sitter jag i allafall hemma och lyssnar på Coldplay <3 Det kan aldrig bli fel!

<3<3
Snart ska jag på lektion, webbdesign och vara aktiv! Sen ska jag in till stan på en lägenhetsvisning med min papi. Är väldigt förtjust i den:




Har alltid drömt om ett svartvitrutigt golv!

Har förövrigt ett viktigt måste idag: JOGGA

Chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback