I wanna be a billionaire

so freaking bad!

Imorse när jag vaknade så insåg jag rätt så snabbt att det är en sådan dag som man helst vill stanna i sin varma säng men jag var pigg efter att ha gått och lagt mig klockan nio. Trots att det också var en sådan dag som man kollar sig i spegeln och ryggar tillbaka för sin egen spegelbild och jeansen sitter ovanligt tight i midjan så var jag glad över att åka och jobba. Så tråkigt att sitta hemma och inte leva ett lite normalt liv. När man sitter hemma hela tiden och inte arbetar eller gör något så hamnar man lite utanför samhället och det är såklart tråkigt.
Nu ska jag ha bildlektion som jag borde ha planerat, fuck men det löser sig.
Sen är det fritids med Jempa, bara vi två vilket bara kan bli bra :) vi har skojiga planer också. Efter detta ska jag på matte hela kvällen snark och sen upp och jobba kl 7 imorgon bitti.
Min söta kusse kjamgoa-Henke fyller 12 imorrn så det blir tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback