Borde inte köpt mer kläder....



Dom får inte plats!!!! Har kläder överallt, i min hängstol som trillat ner från taket, på golvet, i och under sängen, i ikeakassar för att dom inte får plats i lådorna och har t.om behövt hänga ut mina långklänningar i ett annat rum. Måste sortera ut sånt man inte använder (typ långklänningarna så fina att dom kan användas på gala) men jag vet att det aldrig kommer hända för jag hatar att sortera ut! Det kan ju komma en dag som jag behöver massvis med galakläder! Och rosa paljettklänningar har jag också användning för:


Måste skaffa en walk in closet! fast just nu känns det som att hela mitt rum är en walk in closet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj

2010-09-30 @ 11:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback