Underbar dag!

Vandringsklubben som igår kväll bestod av 4 (!!!) personer blev tyvärr till slut minimerad till hälften. Men Sarah och jag gick och väldigt långt dessutom!! I hela tre timmar och nu vill jag nästan dö. Först gick vi ner till Vtunasjön, förbi Såstaholm och sen förbi det nya ridhuset och sen hann vi även träffa världens sötaste häst. En nordis :)
 
Sen så gick vi till Prästgården och kikade in genom alla fönster och planerar att flytta in. Längtar!
Nu ska jag äta köttbullar och klockan 17.00 ska jag åka till Djursholm. Har nämligen börjat på en vindsurfingkurs hehehe. Är lycklig varje gång jag kan nämna detta, typ som om Sarah frågar om vi ska träna och jag kan svara: näääää det går inte, går på vindsurfing på tisdagar.
Hihihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback