Utkast: Maj 28, 2010

Okej Sverige har åkt ut ur melodifestivalen. Fy fan vad pinsamt va?! Vi har ju tydligen världens sämsta musiksmak! Börjar tycka att Cattas idé är riktigt bra:
eftersom vi alltid tror att vi ska vinna men alltid kommer sist så skickar vi istället den som kom sist här hemma så kanske vi faktiskt vinner!
Är ju dock fortfarande väldigt tveksam till Pernilla Wahlgrens vinstchanser men nu har vi ju ingen vinstchans överhuvudtaget..
Tråkigt för mig som älskar, andas, ÄR schlager!
Annan sak jag såg i aftonbladet:
50 cent har bantat.


Han ser läskig ut! Undrar om Spongan fortfarande tycker att han är den sexigaste mannen på denna jord? Hon älskar och avgudar 50 cent slash hans tidigare utseende.

Nej nu ska jag städa innan big mama kommer hem från Påland och blir arg. Hon jobbar ju som sagt i Påland i veckorna. Säljer diverse tjänster där, ja ni kan ju själva gissa...

Andra saker att göra idag:
Gå på religionskunskap och skriva ett litet prov
Köpa nya converse eftersom mina ena är för små, dom svarta är borttappade och mina vita är trasiga. Suck vilket I-landsproblem va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback