ojojoj nåt gick snett

Min självdisciplin är ju kanske inte den bästa som ni märkt hehe. Efter att jag skrivit här om min längtan till skåne så duschade jag först, vilket var oundvikligt då jag frös som en gris hela vägen ner till benmärgen, sen så somnade jag. Ooooooops! och sov tills nu. På min pluggtid! Skulle aldrig hända människor som typ min brorsa, Mullan, Niwi eller min mor. Det händer folk som mig, min far, mallan. Tre favoritpersoner :) Och vi är alla tre VÄLDIGT bra människor så kanske det inte var så farligt ändå? Tyvärr så spårade jag ur helt efter sömnen och åt en storbit cheesecake hehe. Jag som skulle vara väldigt nyttig och typ köra GI-metoden.. Kompenserar cheesecaken med att äta omelett och sparris till middag. Man får inte vara för hård mot sig själv! Strax ska jag iväg till gymmet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback