Jag är kär

inte bara i min 15-åriga vindsurfinglärare utan även i Chuch Bass. Fast det har jag ju varit länge. Blair och Chuck måste ju vara världens vackraste och bästaste par! Kan man bara vakna upp som Blair Waldorf en morgon eller?





Jag fyller år snart. Får man be sin pvän att studera Chuck Bass och efterlikna honom?? Helst inte med spriten och kvinnorna dåra men typ resten. Kanske att man inte få ställa såna krav på folk..
Säsongsavslutningen var i allafall sjukt hemsk och sorglig. Gråter inombords och om några sekunder även utombords... :(:( Längtar nu bara tills Crille slutar jobbet så vi kan diskutera det här. Saknar tiderna när vi två arbetslösa idioter satt i hans rum hela dagarna, tittade på Gossip Girl och drack rom och cola.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback