heeeeeeelg

Idag sa min religionskunskapslärare att han ser mig som en MVG-elev. Det var väl tur det för annars hade det kunnat bli pinsamt. Det är ju egentligen redan pinsamt att läsa in en massa simpla gymnasiekurser så här i 21-års åldern men är faktiskt rätt glad att jag var borta 70% från lektionerna eftersom jag nu har så himla kul med dom här kurserna jag läser och om inte jag stannat hemma på dagarna i gymnasiet ja vem hade då kunnat fört en daglig uppdatering av Våra bästa år? Har verkligen varit rätt chill hehe. Har ju nästan inte gjort någonting och slipper ändå G weeeeei :)
Jag har varit inne i stan och letat converse men det är slut överallt *suck pust stön* ZzZznark
Har även lagat middag till min far, han är man och jag är kvinna så det är väl självklart vem av oss som ska stå vid spisen?? Sen tittade vi på pappas nya favoritprogram (hans förra var Coops) som är nån slags amatörtävling i mat. Fast den som vinner hela tävlingen får jobb som kock. Vi kollar på det här varje kväll halv sju samtidgt som vi äter middag. Nu ska bara matsalsbordet bytas ut mot ett pingisbord så känns livet utan mor helt ok.
Förresten så blev det panik innan för hon ringde pappa och sa att hon skulle komma hem fyra! Och han var redan på jobbet utan möjlighet att åka hem och städa!!!! Förra gången mamma skulle hem tog pappa ledigt hela dagen för att städa. Jag fick i allafall reda upp det mesta medans pappa skickade sms med fler saker han kom på typ som vattna blommorna!! släng gamla tidningar!! Släng all mat som luktar ruttet!!
Panik var det i allafall men jag lyckades rätt bra med städningen. Och sen kom min brorsa och stökade ner och spred ut en massa avancerade mattetal över hela köksbordet. Han skulle iväg och spela golf men när han kom så var det punka på bilen, då smsade han mig och frågade om jag visste nåt annat sätt att komma till golfbanan som ligger på andra sidan Vtuna sjön = skålhamra. Helikopter? svarade jag och fnissade. Roddbåt? Galopperande häst?
Nej nu ska jag iväg med CP och gå på bolaget och sen ska vi äta ute. oooooooooooooohh superlyxigt ju höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback