Good morning Vietnam

Har precis skrivit klart mitt inlämningsarbete till Religionskunskapen. Är sjukligt nöjd = Hello MVG! Jag regerar verkligen på religionen! Bäst i klassen Chicka chicka yeah!
Kan berätta lite snabbt om dom andra i klassen:
*En 50-årig man från Iran utan några tendenser till att kunna manövrera det svenska språket. Han brukar dock gorma något obegripligt om religionen i Iran och verka VÄLDIGT upprörd (blir röd i ansiktet). Tycker att läraren gör rätt som låter honom hållas och bara nickar och håller med.
*Två killar i 25-års åldern som dyker upp typ var tredje lektion. Dom verkar väldigt ointresserade av undervisning men är båda troende (dock kan dom inte stå upp för det när jag frågar ut dom). Svårt att definera var dom härstammar ifrån, skulle gissa att deras päron är från mellanöstern medans de båda är födda i Sverige. Hyser ett stort intresse för fotboll vilket kan vara anledningen till varför dom missar så många lektioner (sitter hemma och tippar, läser fotbollskrönikor och håller reda på statistik för alla fotbollslag på hela jorden).
*En kille i rullstol som tyvärr inte kan prata men emellanåt ger ifrån sig gurglande läten. Jag trodde först att det var hans assistent som gick på kursen och hade med sig "jobbet". Men så är inte fallet alltså. Egentligen är det väldigt sorgligt för killen är ju helt klar i hjärnan. Han kan läsa och sen har han en bokstavsplatta som han pekar på så skriver assistenten. Blir dock lite nervös när jag håller föredrag och han låter så konstigt.
*En afrikansk kvinna som är väldigt vacker. Tror även hon är rik för hon har jättefina snobbiga kläder. Fnittrar mest hela tiden och har ALLTID joggingskor = fysiskt aktiv. Kuriosa: Hennes rumpa är mindre än de flesta andra afrikanska kvinnor jag har sett.

Här kommer ett klipp från min favoritfilm och min favoritperson MCLOVIN:




För er som inte kan se eller inte kollade så har jag valt ut mina favoritmeningar. Hehehehehehe

Evan:McLovin? What kind of a stupid name is that, Fogell? What, are you trying to be an Irish R&B singer?

Seth: Gimme that. All right, you look like a future pedophile in this picture, number 1. Number 2: it doesn't even have a first name, it just says "McLovin"!
Evan: What? One name? ONE NAME? Who are you? Seal?

Jag dör av magkramper HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback