Golf

Alla i min familj/släkt är tokiga i golf. Min brorsa var helt bananas förrut, höll på att tävla och gick typ flera rundor om dagen. Typ så bananas som jag var med hästar. Sen slutade han väldigt tvärt och rörde inte en golfkluba på flera år. Nu har han blivit tokig igen så nu är han här ute i täby och farsan och han har dragit iväg för att spela. När Niklas ringde igår så ville han prata med pappa om nånting med att spela golf, pappa var ute så jag ropade men han verkade väldigt ointresserad av att sluta med det han höll på med för att gå in och prata i tele.
- Det var nånting om golf, säger jag i hopp om att väcka ett intresse.
Pappa släpper då allting han har i händerna och rusar in till telefonen. Så typiskt män!
Jag är förresten också rätt bra på golf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback