Dagen D

idag ska jag skriva nationellaproven i matteb. Ska bli suuuuuperkul!!! Min lärare har sagt att man inte ska plugga in i det sista så idag ska jag helt enkelt inte räkna ett tal innan provet. Jag, Sarah och Frida var på skavlöten igår (igen) för att sola, bada och jag skulle plugga matte men tyvärr alltså så var vädret lite ostabilt så vi fick åka hem... Och hemma förstod jag ingenting av alla tal, glömde bort precis ALLT! Panik! Ingen bra matematisk uppladdning så jag är lite orolig. Är dock säker på att jag får G på provet, annars borde jag få nobelpriset i biologi, men måste ha VG för annars så kommer jag gråta.
Igår var förresten en speciell dag för igår för ett år sedan var dagen som jag "skaffade mig" en pvän, höhöhö *nördig*. Som Mullan uttryckte det: Lo Engbom har pojkvän, det finns hopp för alla!
Och ja det fanns det för nu har Mullan pojkvän och det var i princip en omöjlighet innan jag öppnade dörrarna för alla kärlekskranka människor. Hoppas att alla får vara kära någon gång i livet i allafall. Önskar att jag ville dela med mig av min pvän, hade varit en fin gest!
Men i allafall så måste jag man ju fira såna här dagar lite extra så jag stekte blodpudding medans Nilzone fick äta rester och sedan avnjöt vi denna romantiska måltid medans vi läste tidningen och inte sa ett ord till varandra. Sedan cyklade vi hem till Dennis (fick skjuts på pakethållaren så det var romantiskt) och drack öl och spelade kubb slash kort (ägde!!). Dennis fick efter typ ett år dricka bira igen och sånt måste ju också firas, nästan mer än ett års-dagar :) Har även för mig att min mattelärare rekomenderade öl-drickande kvällen innan provet. En tråkig grej med kvällen var att killar en än gång visade att dom är så mycket bättre på saker som kubb än vad tjejer är. Men ska börja träna i smyg för att äga alla män på denna jord!!!!!

Sammanfattningsvis kan jag bara säga att det är kul att ha ytterligare en sak att lägga till i sin "att göra innan jag dör-lista" (Fira en ett års-dag) även om jag inte tycker att själva dagen i sig var särskilt speciell. Men skönt att bocka av skiten, ska försöka att inte hamna där igen. Höhöhö nu var jag ironisk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback