.Allt som jag verkligen vill göra i livet är olagligt, omoraliskt eller så gör det mig tjock.

Sanningar om bantning:

*Det första man förlorar under en bantningskur är sitt goda humör.

*Det är ingen idé att banta på kvällen för man går ju ändå upp på morgonen.

*Man blir bara rynkig av att banta. Det är bättre att hålla skinnet spänt.

*Varje gång jag blir av med lite kilo någonstans. så hittar de snabbt tillbaka till sin ägare, som då, tyvärr, är jag.

*Den lättaste dagen av en bantningskur är den tredje, för då har man i allafall redan slutat.

*Om kroppen blir rund av glädje och bräcklig av sorg, så är det inte konstigt att jag är tjock så skojigt som jag alltid har.

= ska inte banta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback