ZzZzZzZ

Var sjukt trött när jag vaknade imorse, ville typ dö men duktig som man är så åkte jag i väg till komvux. Satte t.om på mig fina kläder. Men väl där så var lektionen inställd. SNARK liksom!! Fick en ny vän i allafall. Hon ska också gå kursen i datorkunskap. Beskrivning: En äldre dam i åldern runt 60. Möjligen 60 plus. Bar en lång brun päls och smink (läppstift). Hon hade även en del vänninor med sig som också ska gå kursen. Verkar alltså vara jag och 5 damer i övre medelåldern. Och sen en thaia också som inte kunde svenska jättebra men som ändå verkade väldigt rar och gullig. Nytt häng?? Är glad att kursen är på fredagar så man kan sitta och viska och smida planer inför helgen.
Åkte i allafall hem igen och sydde lite på min kudde som jag tidigare nämnt och tittade på grey´s anatomy. Och nu sitter jag i soffan helt slut efter att ha gått på spinning och core. Har världens sämsta kondis! Skulle även simma lite hade jag tänkt men till min stora förfäran hade jag glömt handduken. Ville slå ner mig själv med en sten....

Är irri för att det är så mycket skit på tv:n. Varför går mitt favoritprogram Whale wars bara på onsdagar?? DÅLIGT ööööööhhhhhhhhhhhhh mööööööööööööök



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback