Skepp ohoj era landkrabbor

Har pluggat i oändligheter, ätit nästan en hel cheesecake och typ drömt om varmare breddgrader. Drömde en sjuk dröm i natt förresten, jag, Björn, Cattap, Dennis och någon till var ute och seglade optimistjolle i rönningesjön (imponerande att alla fem fick plats i samma jolle).


Plötsligt fick vi syn på en mast som stack upp lite granna över vattenytan. Det var nämligen Sarah B och Rizz jolle som sjunkit till botten. Tyvärr gick vår jolle också under då och vi fick simma in till land där vi blev jagade av ett sjölejon men jag var snabb så jag överlevde. Sen var mamma och jag ute och letade ved och gick då förbi Sarah B´s landställe som var ett hus som såg exakt ut som det hon redan bor i. Enda skillnaden var att det låg vid ett litet träsk (ca 50 cm djupt), väldigt obadbart men det fanns en liten brygga så hennes pappa kunde fiska. 

Drömmer en del om Sarah B, har en helt underbar dröm jag måste berätta om här eller för henne nån gång. Orkar ej nu för Nils w ska komma över, på skidor, och titta på film. Hur underbar är inte han? Kan tänka mig att många är avundsjuka nu, dom flesta har säkert drömt om att drömprinsen kommer åkande på skidor hem till flickrummet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback