ny dag, nya möjligheter

Idag ska jag börja på komvux. Superkul :) Men om man ligger hemma och tittar på våra bästa år hela gymnasiet är det bara att bita i det sura äpplet. Gillar förresten sura äpplen! Funderar på att skaffa mig dom betygen jag förtjänar. Är ju trots allt inte helt tappad bakom en vagn (är bara lite lat). Men om man ändå ska göra något så kan man ju faktiskt lika gärna göra det ordentligt! Allt blir så mycket roligare om man går in för saker. Kan ju inte bli värre än att jobba på ett lager i Drammen med en chef som heter Ole George och som dessutom har en styvson som juckar mot kylskåpen i personalrummen. Hemskt!
Idag införs i allafall en sträng budget. Är ju student så man är inte jätterik... Kan bli ett problem för mig som får ångest och vill gråta när jag inte kan köpa det jag vill ha. Borde jag förresten koka kaffe och ha med mig i termos? Anyway så ska både jag och Cattap införa ett nytt häsosamt liv. Börjar också idag men tyvärr jag har redan hunnit äta lite cheesecake...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback