Lo is aktiiiiiiv

har gjort en del underverk den här veckan måste jag faktiskt säga. Först har jag åkt skidor några dagar i fjällen, kanske inte jättemånga timmar men det räknas ändå som aktivt! Sen har jag jobbat i två dagar, kanske inte heller jättehårt eftersom vi spelade yatzy och fia med knuff hela dagarna och åkte lite pulka men var ju ändå tvungen att skriva in detta i min aktivitetskalender. Och ikväll har jag bakat bullar. Var roligare förra gången när jag fick hjälp av två väääääldigt "goda" vänner: Mallan och Niwi



Men bullarna blev klara ändå. Fast jag äter inte bullar för jag tycker att det gör mig ogott så antagligen får pappa äta upp dom.

Annat att göra i helgen:

Måla min bokhylla turkos
Köpa nya längdskidåkningspjäxor (snabba)
Sprinta lite på min brorsas väldigt snabba skidor
Gå på yoga
Rida om det inte är för kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback