Ibland har jag tur

Igår så var jag i Tc, meatade morsan och hjälpte henne med en del kläder hon skulle köpa. Beklagade mig över att jag haft en långtråkig dag och att jag skulle behöva något att sysselsätta mig med/jobba oftare och precis då möter vi min gamla fritidsfröken slash rektor på skolan jag jobbade på förra våren och dom saknade mig väldigt mycket, vilket är förståeligt, så nu ska jag dit och jobba om ca 30 mins.
Har varit på datorkunskapen tidigare idag också, det var rätt segt, vi fick lära oss hur man startar en dator, tar upp internet mm. Är en härlig blandning av mig, många thaior och nu även en vääääldigt gammal dam på kursen. Damen är typ 75, pratar vääääldigt mycket och kan absolut noll om datorer. Hon behövde hjälp hela tiden. Visste liksom inte ens hur man tryckte på enter. Förstår inte varför gamla människor måste beklaga sig så hela tiden? Jag insåg iaf att det var lite segt så nu ska jag få flexa så kan jag sitta hemma och jobba i boken. Kan ju redan starta datorn och så i allafall. Förresten är läraren från Åland. Har landställe på precis samma pyttelilla udde som jag har.. Världen är liten ibland.
Hann med en snabb vända in i centrum för att köpa en bok och precis när jag gick och funderade på att jag skulle behöva ett par nya svarta HÖGA skor så dök det upp ett par precis framför mig som dessutom var på slutrea, kostade 99 spänn. Blev överförtjust och köpte dom. Har ju sett dom tidigare och inte varit intresserad men när skor kostar 99 kr blir läget helt annorlunda! Täby centrum är mitt nya turställe <3


Kommentarer
Postat av: bjärt

du e söt

2010-01-29 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback