I´m home!

ich libe germany! Önskar att jag kunde tyska. Skulle nog flytta till tyskland då för det är typ världens bästa land. Köpte en vinflaska för 19 kronor som smakade jättegott *lycka* t.om min mami tyckte att det smakade bra. Fantastiskt land med heeeelt fantastiska spritpriser!
Tyvärr har vi ingen mat hemma, brukar ju bli så när man varit bortrest lite. Hittade kanelbullar iallafall så just nu är jag jättemätt. Ska på mattelektion idag och sen ska jag jobba :)
Btw så är min mobil ur funktion vilket såklart är lite småjobbigt, framförallt eftersom Cattap fyllde år igår och jag inte ens hann säga grattis. Förlåt gumman, lovar att ringa senare och gratta dig. Vuxentjejen Cattap liksom <3
Kommer komma sent till matten nu men ändå så orkar jag inte resa mig och åka iväg. Önskar att jag fick sitta hemma och kolla på våra bästa år och sy lite eller sticka en halsduk. Puss (framförallt till Mallan för jag saknar dig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback