Varför?

Varför är det helt plötsligt sol ute när allt jag vill är att gå runt i långklänning som är absolut förbjudet vid sol. För benen måste ju få sol liksom. Och när allt jag också vill är att ligga i soffan och titta på Gossip girl?! Och varför har jag inte någon gossip girl-box?! Och varför lånade jag ut min Prison break till min kusse? För att jag är snäll kanske men ändå!
Förresten är jag ett helt socialt missfoster. Drog från stan ut till tegel igår. Är en helt förstörd människa, get a life liksom! Minns typ ingenting förrutom att jag plankade in som vanligt och så minns jag Putte och Carl D. Konstigt att jag bara minns just dom två från hela kvällen men men. Har även minnen av att Sarah körde runt mig i en kundvagn. Kan också varit Cattap men spelar roll, same shit different hoes.
Nu har jag ett sjukligt begär efter Chuck Bass


<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback