trevlig dag

Håller på att koka saft. Låter jätteavancerat och som något jag ljuger om men kan visa för er alla att det är sant:


Tror det är vuxenpoäng även om det mest är barn som dricker saft.
Annars har jag inte gjort mycket alls idag vilket är helt underbart. Tror bestämt att jag älskar den här typen av söndagar, jag har sovit aslänge, varit med Mallan på lilla my huset och sedan bara läst en asbra bok. Sjukt skönt att bara sitta still jättelänge och läsa utan att behöva känna sig dålig för att man inte är utomhus. Min mamma har dessutom varit hemma i helgen och det har varit mysigt och hon har städat och gjort vårat hus hemtrevligt igen. För er som sett hur det såg ut innan så ser det nu ut så här:


Kvinnor/mödrer ska verkligen inte underskattas! Lägg sedan till lite mysig musik plus lite tända ljus så är trivsamheten total! Ett hem är verkligen inte ett riktigt hem utan en mor.
Nu ska jag fixa klart saften sen ska jag plocka blåbär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback